Witam odwiedzających mojego bloga.

Świat się zmienia, a pewne rzeczy pozostają niezmienne....



piątek, 7 maja 2010

Pędzlem i nożyczkami.

Witam bratnie dusze!
Dobrze się czuję między wami. Dziękuję za komentarze, serdecznie zapraszam do pooglądania moich  prac.
Na początek dwie puszki po kukurydzy wymalowane  i oklejone, to podejrzałam na którymś z blogow( jak wiele innych pomysłów).


Niezbędniki w szufladzie.


serce musi być też!

etykiety,

to żeliwne okno dostałam od Pana Ziutka,

fragment zakątka w moim domeczku (bo malutki) na wsi,



a to podkładka -kura (moje dzieło)

podsumowanie:



szperać, malować, przerabiać, ustawiać.
Do zobaczenia !!!

                                     Bea

18 komentarzy:

  1. Bea :)
    pięknie u Ciebie :)))
    Najbardziej zachwyciły mnie etykiety i żeliwne okno :)
    Oj słodki ten Twój domeczek :**
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Domeczek magiczny,bardzo mi sie podoba i te etykiety cudne sa, ale ja jakoś nigdy w necie nie mogę takich znaleźć:(. Bardzo lubię do ciebie zagladać Pozrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo :) piękny klimat stworzyłaś. Bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Masz cudny, magiczny domek:) Uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne aranżacje, bardzo nastrojowe. Coś w tym jest, że lubimy tak ustawiać i przestawiać, komponować i urządzać;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest Twój blog, dodałam do ulubionych i będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ale masz skarby i skarbeńki, nie wyszłabym od Ciebie przez dłuuuuuuugi czas.
    Zapraszam po odbiór zaproszenia do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chętnie bym posiedziała w Twoim domeczku i ogródku, tak tu przyjemnie.
    Wszystko z klimatem takim jak lubię, i podkowę dojrzałam w kwiatki :) i całe mnóstwo SKARBÓW !
    Pozdrawiam cieplutko i Słońce niech Ci tam zawsze świeci mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. magiczny jest ten Twój domeczek,tyle w nim pięknych rzeczy,a najpiekniejszy jest drugi maleńki domeczek - dla ptaszków.Oczarował mnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za odwiedzinki kamien do żaren robi wrażenie pięknie masz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te puszki po kukurydzy. Powiedz mi skąd wzięłaś taki ciekawy papier do oklejenia ich? Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za miłe komentarze i za zainteresowanie moimi "dziełami". Etykiety robię sama. Pokażę to w następnym poście. A takie druczki stare i fotki stare znajduję na stronach free vintage i drukuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam,obejrzałam wszystko i już zostaję na dłużej.Klimat i duch jakiś u ciebie nieziemski,przyciąga!Te cebulki urocze w puszeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny na mojej stronce i komentarz.Dzieki niemu trafilam w to magiczne miejsce. Niestety nie mam tyle mozliwosci czasowych aby przeglądac regularnie co sie dzieje w necie , wybor pomiedzy tym czy czas poswiecic na prace domowe , czy na jakies drobne dłubanie , czy moze na dojazdy do pracy :) jest trudny tak wiec naprawde dziekuje ,ze do mnie zajrzlas a ja napewno bede tu stałym bywalcem. Dołaczam do choru wielbicielek Twojej przystani. Jestem zauroczona i zastygła z podziwu. Klimatyczny ogrod , klimatyczne wnetrze . Tworzysz nie tylko zrecznymi dlonmi , towrzysz z dusza !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. SielskoAnielsko!!! wspaniale! będę tu często zaglądać!!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie tu u Ciebie. nastrojowo... ale się rozmarzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko zdolna jesteś bestia:):)To ja E.M.:):)

    OdpowiedzUsuń