Witam odwiedzających mojego bloga.

Świat się zmienia, a pewne rzeczy pozostają niezmienne....



czwartek, 27 maja 2010

Kogucik i kurka.

 Oto kolejne moje znalezisko- stary wieszaczek. Rdza i pajęczyna na nim są oryginalne, mają ok 30-40 lat,
  a może i więcej. Miałam taki pomysł na  "zagospodarowanie go":

Stary zamek do drzwi- sprawny!



Ten haftowany obrazek wykonałam jakiś czas temu:


Świeże siano, prosto z ekologicznej łąki.



Jajka świeże, prosto z kurnika.

Kogucik i Kurka. Zawieszka- to moja robota.


W starej skrzynce.






Z rabatki kwiatowej.



W kolorze bzu:






Lubię kolaże. Fajna zabawa.


Fajnie tu. Piękna okolica.Piękne zapachy.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.
Do zobaczenia.
                                      Bea

23 komentarze:

  1. Ale cudny ten post. Wieszak super ale buty masz rewelacja!!
    Powiedz mi jak się robi takie kolaże? Trzeba mieć jakiś program specjalny do tego???

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne klimaty, bardzo mi się u ciebie podoba :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie sobie odpoczywam po trudach dnia, a tu sama rozkosz dla mych oczu ! Piękne aranżacje.Taka półeczka bardzo by się nadawała do mojego przedpokoju :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Sielsko i wiejsko- cudownie:) uwielbiam zagladać do Ciebie i czekam z niecierpliwością na kolejne posty. Aranżacje cudne, pewnie jakbym to wszystko na żywo zobaczyła to bym oszalała z radości:)
    Pozdrawiam cieplusio:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, po takich wpisach, to się chce mieszkać na wsi :)
    Pięknie zaaranżowałaś półeczkę.
    A buty faktycznie masz rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się rozmarzyłam...taki "wiejski" klimacik...pięknie to wszystko wygląda tyle detali, nie mogę się naprzeć...I te jajca prosto z kurnika i sianko i buty masz rewelacyjne!!!!Pozdrawiam Cie mocno i jeszcze więcej takich piękności proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego sielsko-wiejskiego klimatu!!!
    Piękne aranżacje zrobiłaś :o) masz magiczne ręce
    Wieszak rewelacyjny
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarby ! Co do sztuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sielsko u Ciebie! Wieszaczek super i pięknie go zagospodarowałaś:) Cały post baaardzo mi się podoba!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe aranżacje, można się gapić godzinami. Zjadłabym takie świeże jajco na miękko MNIAM! coś głodna siedzę. Pozdrawiam i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ależ tu u Ciebie pięknie. Sama nie wiem czym bardziej się zachwycać, czy poszczególnymi drobiazgami czy ich niesamowitym zestawieniem. To prawdziwe martwe natury. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak u Ciebie sielsko i uroczo.
    Bardzo podobaja mi sie aranzacje sa cudne.
    Obrazek ,zawieszki wszystko zapiera dech w piersiach.
    Super posiedziec i odpoczac w takich klimatach.
    Goraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczne aranżacje, fajnie że nie walczysz z wiekową rdzą:)te zawieszki doskonale uzupełniają całość kompozycji, jednym słowem - super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ u Ciebie sympatycznie, znalazłam to co lubię, spokój, wielskie klimaty i starocie :)
    Pozwól, że zosane na dłużej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz niesamowite pomysły! Twoje sielskie aranżacje są ucztą dla oczu! Tyle tam wspaniałości, że nie wiem co ładniejsze:)
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. tak ci zazdroszczę tego wiejskiego powietrza
    przecudownie tam u ciebie jak w moich marzeniach;)
    no a hafty chylę czoła! NIEZIEMSKIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie.... te rdzawe staruszki są fantastyczne. Cała aranżacja zresztą też.
    Trochę zazdroszczę tej wiejskiej sielanki ;-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne wsiowe aranżacje!!! jestem pod wrażeniem! bo lubię strasznie takie rzeczy, jestem tu pierwszy raz ale zostaję na dłużej ;))) Pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna zawieszka kurkowa :)
    pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  20. Bea,dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz!
    Pięknie u Ciebie! Będę Cię odwiedzać, juz dodaję sobie Twój blog do moich ulubionych!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bea ja zawsze gdy do Ciebie wpadam oglądam same cuda:)
    Pięknie u Ciebie, spokojnie , sielsko.
    Kogucik i kurka cudne, lampion, wieszaczek, no wszystko jest rewelacyjne:)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam.. cieszę się, że tu zajrzałam, od dziś będę robiła to częściej .
    Zdjęcia piękne i te klimaty.. no a tak poza tym przyciągnęły mnie tu Twoje cudowne zawieszki.

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie:)

    http://ikt-zycieinspiracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Skad te piekne bzy?
    U nas juz wszystkie przekwitly.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń