Witam odwiedzających mojego bloga.

Świat się zmienia, a pewne rzeczy pozostają niezmienne....



poniedziałek, 14 czerwca 2010

Artyzm i patyna.






Na powitanie dużo uśmiechu i pozytywnej energii życzę wszystkim ! Pozdrawiam moich znajomych.
Dzisiaj pokazuję trochę radosnej twórczości.
To drugi z wieszaczków który znalazłam u Pana Ziutka. Był w lepszym stanie niż ten, który pokazałam  wcześniej (miał mniej pajęczyny, za to są dziury po kołatkach). Zajęłam się nim i oto co wyszło :











                                                       


          A to poduszki po małym retuszu (gdzieś na blogach podpatrzone):  










                                                           

Podsumowanie:



Przyjemnego oglądania życzę i do zobaczenia.
                                             BEA
                                                                                      

18 komentarzy:

  1. Pomysł z poduszkami- świetny;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka rewelacja ! bardzo mi się podoba taki pomysł. Wieszaczki super. Ceramiczne korki od butelek też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wieszaczek uwielbaim klimat panujący na Twoim blogu:)
    Zagladam nawet jak nie piszesz, bardzo mnie to wszystko interesuje, masz ciekawe spojżenie na stare rzeczy!Pozdrawiam ciepło:)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieszaczek prezentuje się świetnie!!!
    A podpatrzona poduszka BOMBOWA :o)
    U Ciebie zawsze inspirująco i pięknie!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wieszaczek i podusia!!
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszak rewelacyjny!!!
    Zachwycił mnie stary młynek i 'serce ' zegara zawieszone na drucie.
    Jak zwykle same cuda u Ciebie :)
    buziaki kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz fajne rzeczy i klimatyczne zdjęcia. Lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia prawdziwych skarbów !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyciły mnie te Twoje starocie, widać, że pałasz do nich wielką miłością bo u Ciebie nawet śrubka się nie zmarnuje :))
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto jak cie udaje starocie obrócić w tętniące życie przedmioty!!!Wieszaczek zrobiłaś piękny i podusią nadałaś nowy urok...a te stare kapsle!!!Lubię u Ciebie bywać bo inspirujesz do zmian!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo lubię do Ciebie zaglądać! Zawsze klimatycznie, cudne aranżacje i pomysły! Wszystko mi się podoba:) Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna MEGA pracowita kobieta w blogowym świecie. Podziwiam wszystko z osobna. Fantastyczne pomysły i realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tu do Ciebie zagladac, mozna oczy nacieszyc. Wieszak, mlynek cudowne. Podusia bardzo pomyslowa i przydatna.
    Pozdrawiam niezwykle cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na widok tych staroci zgrzytam zębami z zazdrości! Pięęęękne! Twoje aranżacje - dekoracje bardzo mnie urzekają, cudne zdjęcia i klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci tych wszytskich detali bo pzrepiękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niezwykłe zdolności aranżacji.Piękne to wszystko,piękne!A miłośc do staroci..hmmm rozumiem!
    Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Szyję, bo muszę; robię też - a u Ciebie pasja pomiędzy tego wylatuje:) Urzekająco...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny blog.
    Poduszka świetna
    Podoba mi sie bardzo młynek, wszystkie drobiazgi dopasowałaś świetnie do siebie.
    Bardzo mi się podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń